Portland kondigt samenwerking met SecPod aan om SanerNow in de Benelux te promoten en distribueren

Heemstede, 1 augustus 2023 - Portland Europe, een gerenommeerde distributeur van geavanceerde cyberbeveiligingsoplossingen, heeft een strategisch partnerschap aangekondigd met SecPod Technologies, een wereldleider op het gebied van kwetsbaarheids- en patchbeheer. Deze samenwerking heeft tot doel het topproduct SanerNow van SecPod te promoten en te distribueren, specifiek op maat gemaakt voor Managed Security Service Providers (MSSP's) actief in de Benelux.

SanerNow, een toonaangevend geavanceerd platform voor kwetsbaarheidsbeheer, biedt MSSP's een krachtig pakket tools voor detectie van kwetsbaarheden, beoordeling van kwetsbaarheden, patchbeheer en nalevingsbeheer. Door SanerNow te integreren in bestaande beveiligingsdiensten, kunnen MSSP's hun cyberbeveiligingsmogelijkheden verbeteren en hun klanten robuuste bescherming bieden tegen opkomende bedreigingen.

Met dit partnerschap zal Portland Europe hun MSSP's in staat kunnen stellen om hun beveiligingsaanbod te versterken en hun klanten beter te beschermen tegen cyberbedreigingen. Met SanerNow kunnen MSSP's een concurrentievoordeel behalen en geruststellende beveiliging bieden aan hun klanten in de Benelux-regio.

"Bij SecPod kijken we steeds naar het grotere geheel en ontwerpen we oplossingen voor organisaties om synergieën te creëren en hun IT-beveiligingsdoelen te helpen bereiken. Nu steeds meer MSSP's hun beveiligingsstacks willen samenvoegen en stroomlijnen, was de samenwerking met Portland een no-brainer. In plaats van een aanpak waarbij kwetsbaarheden in silo's worden beoordeeld en verholpen, is de integratie en automatisering ervan, met het NIST-raamwerk als kern, de volgende stap in het beheer van IT-middelen en de bestrijding van cyberaanvallen," aldus Chandrashekhar Basavanna, oprichter en CEO van SecPod. "Het is zinvol om het beheer van kwetsbaarheden op één lijn te brengen, zodat de doelen van de IT- en beveiligingsteams nog beter op elkaar aansluiten", voegde hij eraan toe.

"We werken samen met SecPod vanwege hun geavanceerde oplossingen voor het scannen van kwetsbaarheden en expertise. Door onze krachten te bundelen, kunnen we onze klanten nog meer inzicht geven in de beveiligingsstatus van hun omgevingen en sneller en effectiever reageren op kwetsbaarheden. Deze samenwerking stelt ons in staat om gezamenlijk een nieuwe standaard te creëren voor innovatie, betrouwbaarheid en effectiviteit in de wereld van cyberbeveiliging", zegt George Van Brugge, eigenaar en oprichter van Portland Europe.

Over SecPod

SecPod is een SaaS-gebaseerd bedrijf op het gebied van cyberbeveiligingsproducten en -technologie dat is opgericht met een uniek, onwankelbaar doel om cyberaanvallen te voorkomen. Het bedrijf, opgericht in het jaar 2008, biedt eersteklas oplossingen voor kwetsbaarheids- en patchbeheer die de cyberbeveiligingshouding van ondernemingen, MKB's, MSSP's en dergelijke versterken. Ga voor meer informatie naar https://www.secpod.com/

Over Portland Europe

Taking care of your Managed Services and Reseller Business, dat is wat we al 25 jaar doen. Portland helpt MSP's en VAR's hun bedrijf efficiënt, productief en winstgevend in te richten. We zijn een platte organisatie met duidelijke lijnen, verantwoordelijkheden en verwachtingen. Wij blinken uit in persoonlijke aandacht. Onze missie is om het team te zijn achter de succesvolle IT-dienstverlener, die het MKB in de Benelux een cyberveilige werkplek biedt en blij maakt met slimme en gebruiksvriendelijke softwarediensten. Ga voor meer informatie naar https://www.portland.eu/