IT Nation Connect komt naar Amsterdam

De grootste IT-conferentie voor Technology Service Providers (TSPs) van EMEA wordt dit jaar voor de eerste keer georganiseerd in Amsterdam. Op 12 tot en met 14 mei wordt het Postillion Hotel and Convention Centre Amsterdam, omgetoverd tot IT Nation Connect: de vierde internationale editie van hét tech-walhalla met kennis en tools voor iedere rol binnen de IT-branche om bedrijfsgroei te accelereren.

“Op IT Nation Connect zullen ruim 350 IT-professionals samenkomen om te netwerken, samenwerkingen op te zetten en te leren hoe zij hun business naar een volgend level kunnen tillen. Met 40 workshops, trainingen en presentaties van top business- en product experts uit verschillende vakgebieden leert IT Nation Connect IT-professionals hoe zij alle facetten binnen de bedrijfsvoering kunnen verbeteren met het oog op groei.

Programma

Hoe ziet de toekomst van IT eruit? Hoe optimaliseer je je strategie voor 2020? Hoe bouw je het ultieme product portfolio en misschien nog wel belangrijker: hoe verkoop je het? Stuk voor stuk vragen waarop IT-professionals antwoord zullen krijgen tijdens IT Nation Connect. Zo bestaat het programma van de IT-conferentie uit workshops rondom strategie en aanbod, product presentaties van nieuwe technologieën, worden best practices op het gebied van security getoond, maar worden ook tips & tricks gegeven om talent binnen te halen en sales en marketing te boosten.

Voor de keynote wordt thought leader Paul Dippell van Service Leadership ingevlogen. Tijdens zijn tijd op het podium zal hij, ondersteund door EMEA benchmark data, de huidige staat van de TSP-industrie uitlichten, evenals zijn voorspellingen voor de toekomst delen. Aansluitend aan het volledige programma, zal ook hij zijn belangrijkste leerpunten voor iedere rol binnen IT-bedrijven delen.

Ten slotte kunnen aanwezigen natuurlijk ook alles leren over ConnectWise’ eigen Enterprise Resource Planning (ERP) platform, hoe dit kan helpen de processen in het bedrijf soepel te laten verlopen en worden de laatste ontwikkelingen en updates getoond.

Kortom: of je nou zelf IT-ondernemer bent of werkt voor een bedrijf in de technologiesector, IT Nation Connect zorgt dat je vol inspiratie, kennis, connecties en plannen de deur uit loopt,

ConnectWise IT Nation Explore gaat virtueel.