Augmentt kondigt partnerschap aan met Benelux-based distributeur Portland

SaaS Management. Een ware (r)evolutie voor Managed Service Providers?

Amsterdam - 4 mei 2022. Portland Europe heeft een Benelux distributieovereenkomst gesloten met hét SaaS Management platform voor MSP's.

Derik Belair, medeoprichter en CEO van Augmentt zegt: "De wereldwijde MSP-vraag naar SaaS-beveiliging en Managementtools zijn in opkomst en daarom is Augmentt verheugd met deze strategische partnership met Portland, een bewezen distributeur in de Benelux-markt met een sterke focus op MSP's. Deze samenwerking stelt ons niet alleen in staat aan de groeiende marktvraag te voldoen, maar zeker ook te versnellen.”

Met meer dan 23 jaar ervaring onderhoudt Portland een zorgvuldig samengesteld portfolio specifiek voor MSP's. Met een focus op kwaliteit boven kwantiteit, helpen zij MSP's hun organisatie efficiënt, productief en winstgevend in te richten.

“Ik heb van dichtbij meegemaakt hoe Gavin en Derik MSP's, toen nog IT Dienstverleners, hielpen bij het creëren en opzetten van Managed Services met hun N-able RMM in de jaren 2000. Toen pioniers van het eerste uur in de MSP markt. Met hun nieuwe platform Augmentt hebben ze een antwoord op de huidige wildgroei van SaaS-applicaties, met name versneld door COVID. De kans op cybersecurity lekken neemt alleen maar toe en MSP's moeten alle zeilen bijzetten. Een groot deel van het MKB gebruikt intussen SaaS-gebaseerde applicaties, meestal vanaf persoonlijke apparaten [en in] veel gevallen van onveilige netwerken, wat veiligheidslekken creëert. Augmentt is de 'next generation' Remote Management & Monitoring (RMM) voor SaaS. Ik geloof echt dat dit het begin is van een ware MSP (r)evolutie”, zegt George Van Brugge, eigenaar en oprichter van Portland.

Met tools voor proactieve preventie tegen cyberaanvallen, een beter begrip van SaaS-gebruik en multi-tenant SaaS-beheer, stelt Augmentt MPS's in staat om morgen de nieuwe kampioenen van SaaS en Cloud beheer te worden. Ga voor meer informatie naar www.augmentt.com.

Augmentt wordt in de Benelux gedistribueerd door Portland.

Storj launches partnership with Portland
Portland is now a value-add distributor to MSP's in the Benelux region of Storj’s globally distributed, sustainable, secure storage solutions